Gyakori kérdések (GYIK)

 

Ha okostelefonnal kompatibilis hallókészülékeket szeretne vásárolni a Thrive funkcióval, kérjen időpontot a helyi hallásegészségügyi szakembertől.

 

Okostelefon kompatibilis hallókészülékeink, együtt a Thrive Hearing alkalmazással, garantálják az egyedi hallásélményt. Zökkenőmentesen kapcsolódnak a kedvenc digitális eszközeihez és vezetéknélküli tartozékaihoz.

A Thrive alkalmazás számos Apple® és Android™ eszközön működik. Nézze meg a teljes listát.

 

A Thrive alkalmazás könnyen használható fordítási eszközével könnyedén kommunikálhat azokkal, akik más nyelveket beszélnek. Válasszon a 27 nyelv közül:

  • Angol
  • Arab
  • Cseh
  • Dán
  • Finn
  • Francia
  • Görög
  • Héber
  • Hindi
  • Holland
  • Indonéz
  • Olasz
  • Japán
  • Kínai
  • Koreai
  • Lengyel
  • Magyar
  • Német
  • Norvég Bokmål
  • Portugál
  • Román
  • Orosz
  • Szlovák
  • Spanyol
  • Svéd
  • Thai
  • Török

Meghatározott tudásszintű Evolv AI és Livo Edge AI hallókészülékekkel műkődik. Internet kapcsolat szükséges.

 

A hallókészülékek vezérléséhez és emlékeztetők beállításához hangparancsokat használhat, és kérdéseket tehet fel a Thrive, hallásmeghallgató alkalmazással kapcsolatban.

Íme néhány példa:

  • Változtassa meg a hallókészülék memóriáját “étterem”
  • Hallókészülék némításának visszahangosítása
  • Hangerő növelése
  • Emlékeztess, hogy minden nap 22:00-kor vegyek be gyógyszert
  • Milyen az idő?

*A hangvezérléssel aktivált hallókészülék funkciók csak az Evolv AI, Livio Edge AI és Livio AI készülékekkel működnek.

 

Nem, a Fall Alert értesítések csupán olyan eszközök, amelyek segíthetnek bizonyos információk közlésében egy vagy több, a felhasználó által azonosított külső fél kapcsolata között. A Thrive alkalmazás semmilyen módon nem kommunikál a segélyhívó szolgálatokkal, és nem helyettesíti a professzionális sürgősségi szolgálatokhoz való ellátást. A Thrive alkalmazás esésérzékelő funkcióinak működése a felhasználó és a felhasználó kijelölt kapcsolattartóinak vezeték nélküli kapcsolatátó tól függ, és a funkció nem fog sikeresen üzenetet küldeni, ha a Bluetooth® vagy a mobilkapcsolat a kommunikációs útvonal bármely pontján megszakad vagy megszakad. A kapcsolat számos körülmények között elveszhet, például: a párosított mobileszköz a hallókészülék(ek) hatósugarán kívül esik, vagy más módon elveszíti a hallókészülék(ek)kel való kapcsolatot; a hallókészülék vagy a mobileszköz nincs bekapcsolva vagy megfelelően bekapcsolva; a mobileszköz repülőgép üzemmódban van; a mobileszköz hibásan működik; vagy ha a rossz időjárás megszakítja a mobileszköz hálózati kapcsolatát.

 

Nem, a Fall Alert funkció általános wellness termékként lett kialakítva és terjesztve. A Fall Alert funkció nem célja, vagy bármilyen módon célja, hogy észlelje, diagnosztizálja, kezelésére, gyógyítására, vagy megakadályozzák bármely konkrét betegség vagy különleges, egészségi állapot, és nem célzott semmilyen konkrét vagy adott populáció. A Fall Alert funkció inkább csak azt észleli, hogy a felhasználó elesett, és megpróbál egy szöveges üzenetet küldeni egy ilyen eseményre válaszul, a felhasználó általános állapotának támogatására.

További információ a Thrive Hearing alkalmazásról: